Že od leta 2014

ti pošiljam videe o osebnem stilu, potovanjih in hackih za boljše življenje.

Začetki Sodelovanja

ZAČETKI YouTuba

Začetki mojega YouTube kanala segajo globoko v moje najstniške dni. Bila sem otrok interneta, vedno raziskovala nove spletne strani in trende. Po tem, ko sem izpilila svoje znanje HTMLja na MySpace-u se je počasi začela odpirati nova platforma – YouTube. Platforma, kjer so navadni ljudje (predvsem iz ZDA) objavljali majhne izseke iz svojega življenja. Lahko sem spremljala, kako čisto navadna punca živi svoje življenje na drugem koncu sveta, brez posrednikov v obliki velikih medijskih hiš! Tudi jaz sem se želela pridružiti tem pogovorom. Moji prvi objavljeni video posnetki nosijo letnico 2007, kjer s težkim “slavic” angleškim naglasom debatiram o tem, ali so video igrice umetnost ali niso (newsflash: nič pametnega nisem povedala). Takrat je bilo res vse tako preprosto. Video si posnel z webkamero in objavil. Karkoli si objavil, dobil si oglede! Ljudje so komentirali, se družili! 

Verjetno je dosti pripomoglo k moji fascinaciji nad videom dejstvo, da je bil moj oče fotograf, tako da sem bila nekako vedno vključena v ustvarjanje vizualnih medijev. Mali digitalni fotoaparat je bilo vse kar sem potrebovala, da sva s prijateljico ustvarjale male skeče in reklame, ki so jih na koncu videli samo naši najbližji

Sčasoma sem nabrala dovolj poguma, da sem se stvari lotila malo bolj taktično. Nič več objavljanja posnetkov brez repa in glave, vprašala sem se “Katero moje znanje lahko pomaga drugim, če ga delim z njimi?” In (takrat) 22-letna Tjaša je prišla na genialno idejo – urejanje nohtov. Nail Art je bil moj dolgoletni hobi in končno sem našla format, kjer lahko svoje znanje delim z drugimi. Videoposnetki so postajali vse pogostejši in dodajala sem nove tematike: pregled mojih nakupov, makeup, frizure, DIY, recepti – praktično vse kar lahko zajameš pod tematiko ‘Lifestyle’.

TOP4 s Tjašo Kokalj Jerala

Se še spomnite T-2 resničnostnega šova TOP4 s Tjašo Kokalj Jerala? Piše se leto 2015 in nekega večera zasledim reklamo na TV “Prijavite se na novo sezono resničnostnega šova”. Hmmm… a da bi? To je edini šov, ki mi je bil res pisan na kožo – iščejo karizmatične punce, ki se spoznajo na tehnologijo. Duuuh, tukaj!! 😀 

Naslednji dan (zadnji dan za prijavo) izpolnim prijavnico, na hitro posnamem avdicijski video v svojem vlogerskem stilu in odpošljem. Čez par tednov dobim mail “Čestitamo, povabljeni ste na snemanje prve oddaje, avdicije za resničnosti šov.” Ok, rabim game plan! Nisem tekmovalna oseba. Res nisem, v primeru konflikta grem rajši v drugo smer. Ampak tale šov bi bila lahko dobra odskočna deska za moj YouTube kanal. Ok, moj plan je, da pridem na avdicijo in rečem “Živjo, moje ime je Tjaša Deu, sem študentka družboslovne informatike in imam svoj YouTube kanal.” To je to, ta stavek naj predvajajo na TV in sem zmagala. To je vse kar želim od tega šova!
No, long story short, na koncu sem zmagala kot glavna zmagovalka resničnostnega šova.

Udeležba v resničnostnem šovu je bila za mene edinstvena izkušnja, kjer je bila na preizkušnji moja empatija, vztrajnost in načelnost. Ekipa, s katero smo snemali, je bila res prijetna in udeležba v resničnostnem šovu je konkretno pripomogla pri rasti mojega YouTube kanala in na splošno celotne slovenske YouTube scene. Kar naenkrat so mladi, ki so prej gledali samo televizijo, lahko našli interesanten material za sebe tudi na YouTubu – v slovenščini.

MeTime škatlica

Želja po podjetništvu je v meni rasla in izoblikovala sem idejo, ki bi bila vredna testiranja! Želeli smo ustvariti prvi ‘period subscription box’ v Sloveniji – mesečno dobiš na dom vse vložke in tampone, ki jih potrebuješ v času menstruacije, zraven pa ti priložimo še čokolado in ostala darilca za crkljanje. 

Kot glavni marketinški kanal sem odprla tudi nov YouTube kanal, ki je bil namenjen izključno tematikam, ki zanimajo najstnice, s poudarkom na ženskem zdravju in procesih v puberteti. Prejeli smo tudi subvencijo Slovenskega podjetniškega sklada, vendar pa v dveh letih delovanja projekt ni bil profitabilen in samo-vzdržen, zato smo ga februarja 2018 zaključili

Obdobje angleščine

Kanal je počasi rasel, vendar sem imela občutek, da bi lahko dosegla veliko več ljudi in eksplodirala  rast že samo s tem, da bi delala videe v angleščini! Marca 2016 sem objavila prvi redni video v angleščini in vztrajala leto dni.

Napaka. Velika napaka. Spremembo sem izvedla nepremišljeno, brez najave, brez nekega uvodnega obdobja. Osebe, ki so spremljale moj video material v slovenščini, so me spremljale zato, ker sem jim bila blizu. Ni bil problem ne-razumevanje angleškega jezika, problem je bil, da je materiala v angleščini OGROMNO. V slovenščini pa izredno malo. In jaz sem vzela to svojo strateško prednost (da sem ustvarjala v slovenščini) in jo nevtralizirala. Moji subscriberji niso več klikali na moje nove videe, YouTubu je bil to močan indikator da očitno moji videi niso več zanimivi za moje sledilce. Organski doseg mi je brutalno padel. Doseg mednarodne populacije pa se ni kaj preveč povečal, saj nisem bila nič posebnega v svetovnem merilu – nisem imela jasno izoblikovane svoje niše

Ugotovila sem, da ne morem vseh svojih interesov dati v isti “lonec”, globoko zajela sapo in sprejela veliko odločitev: odprla bom nov kanal, v angleščini in začela vse še enkrat iz nule. Z jasno vizijo, brandingom in ciljem se je leta 2017 rodil kat4K kanaltech review-ji iz ženske perspektive. 

Fokus na modne vsebine

S tem, ko sem umaknila tehnični del svojega zanimanja na drug kanal, se mi je odprla priložnost, da kanal Tjaša Deu ožje fokusiram. Odločila sem se, da se bodo na tem kanalu v glavnem pojavljale tematike v povezavi z modo in (kasneje) notranjim oblikovanjem prostora. 

Ker je moda zelo širok pojem, sem se fokusirala specifično na oblikovanje svojega osebnega stila – nastala je serija Najdi Svoj Stil. V začetku sem jo želela objaviti kot plačljivi online tečaj, nato pa sem se odločila, da bom to znanje enostavno objavila brezplačno za vse. Na slovenski YouTube sceni manjka kvalitetnega, poglobljenega materiala o bilo kateri tematiki in želela sem to dodati.

Selitev v Črno goro

Marca 2018 sem se znašla v novi državi, katere jezika ne znam. Uf, kakšna dogodivščina! Kulturne razlike (in podobnosti), izkušnje in dogodivščine so postale del mojega YouTube vsakdana. Novi izzivi in toplo vreme so mi definitivno dali nov zagon za ustvarjanje.

Sodelovanja s podjetji

Klikni na logo za ogled videa:

Vsakega sodelovanja se lotim celostno in individualno. Kako se izdelek oz. storitev lahko vklopi v mojo tematiko kanala? Je to nekaj kar uporabljam/bi uporabljala tudi sama? S tem zagotovim, da je sodelovanje organsko vpleteno v moje vsebine in s tem doseže najboljši rezultat. S poglobljenim znanjem video marketinga in dolgoletnemu sledenju trendom videa bom poskrbela, da bo naše sodelovanje več kot uspešno.

Opiši mi svojo idejo